შპს „მოტიფის“ საქმე
2025-07-10
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ შპს „მოტიფის“ (ს/ნ 405162256) მიერ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა.
საქმის შესწავლის შედეგად დადგინდა, რომ მოვაჭრე კანონის მე-5 მუხლის თანახმად, სახელმწიფო ენაზე, მკაფიოდ და გასაგებად, სახელმწიფო ენაზე, ქართულად არ აწვდიდა ინფორმაციას ხელშეკრულების დადებამდე საქონლის ვარგისიაონობის ვადის შესახებ. შესაბამისად, სააგენტოს გადაწყვეტილებით, 1 თვის ვადაში, მოვაჭრეს დაევალა - მომხმარებელთა დარღვეული უფლებები აღადგინოს და თავისი სავაჭრო პოლიტიკა კანონის შესაბამისი მუხლების მოთხოვნებს შეუსაბამოს.
ი/მ სულეიმან საფაროვის საქმე
2025-07-10
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ ი/მ სულეიმან საფაროვის (პ/ნ 12001093718) მიერ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა.
კერძოდ, საქმის გარემოებების შესწავლისა და შეფასების შედეგად დადასტურდა მოვაჭრის მხრიდან - მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდების ძირითადი ვალდებულების დარღვევა. შესაბამისად, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, აღადგინოს მომხმარებელთა უფლებები და თავისი სავაჭრო პოლიტიკა შეუსაბამოს კანონის შესაბამისი მუხლების მოთხოვნებს.
ი/მ ედგარ ოგანოვის საქმე
2025-07-09
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ ი/მ ედგარ ოგანოვის (ს/ნ 306500881)) მიერ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა.
კერძოდ, საქმის გარემოებების შესწავლისა და შეფასების შედეგად დადასტურდა, მოვაჭრის მხრიდან - მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდების ძირითადი ვალდებულებისა და ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისი საქონლის მიწოდების ვალდებულების დარღვევის ფაქტი. შესაბამისად, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, თავისი სავაჭრო პოლიტიკა კანონის შესაბამისი მუხლების მოთხოვნებს შეუსაბამოს
ი/მ აგილ მამედოვის
2025-07-09
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ ი/მ აგილ მამედოვის (პ/ნ 10001059340) მიერ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა.
კერძოდ, საქმის გარემოებების შესწავლისა და შეფასების შედეგად დადასტურდა მოვაჭრის მხრიდან - მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდების ძირითადი ვალდებულების დარღვევა. შესაბამისად, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, აღადგინოს მომხმარებელთა უფლებები და თავისი სავაჭრო პოლიტიკა შეუსაბამოს კანონის შესაბამისი მუხლების მოთხოვნებს.
შპს „თინეთის“ საქმე
2025-07-09
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ შპს „თინეთის“ (ს/ნ 402116474) (www.tkt.ge ) „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა. საკითხი ეხება - ღონისძიების გაუქმების/გადადების შემთხვევაში, მომხმარებლის მიერ გადახდილი თანხის სრულად უკან დაბრუნებას. კერძოდ, საქმის შესწავლის პროცესში დადგინდა, რომ მომხმარებელს მხოლოდ ბილეთის საფასური დაუბრუნდა, პლატფორმის მომსახურების საკომისიოს გამოკლებით.
სააგენტოს პოზიციით, ორივე ქმედება ურთიერთდაკავშირებულია და მათი ცალ-ცალკე განხილვა ბიზნეს-სამომხმარებლო ურთიერთობის ბალანსის დარღვევაა. მომხმარებლის მიერ პლატფორმის მომსახურების საკომისიოს გადაუხდელობის შემთხვევაში, ორგანიზატორის მიერ შემოთავაზებული საშუალებით ბილეთს ვერ შეიძენს და ღონისძიებას ვერ დაესწრება. შესაბამისად, სააგენტოს გადაწყვეტილებით, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, მომხმარებელთა უფლებები აღადგინოს და თავისი სავაჭრო პოლიტიკა კანონის მოთხოვნებს შეუსაბამოს.
შპს „ელ.ბილეთების“ საქმე
2025-07-09
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ შპს „ელ.ბილეთების“ (ს/ნ: 205268869) მიერ (www.biletebi.ge) „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა. საკითხი ეხება - ღონისძიების გაუქმების/გადადების შემთხვევაში, მომხმარებლის მიერ გადახდილი თანხის სრულად უკან დაბრუნებას. კერძოდ, საქმის შესწავლის პროცესში დადგინდა, რომ მომხმარებელს მხოლოდ ბილეთის საფასური დაუბრუნდა, პლატფორმის მომსახურების საკომისიოს გამოკლებით.
სააგენტოს პოზიციით, ორივე ქმედება ურთიერთდაკავშირებულია და მათი ცალ-ცალკე განხილვა ბიზნეს-სამომხმარებლო ურთიერთობის ბალანსის დარღვევაა. მომხმარებლის მიერ პლატფორმის მომსახურების საკომისიოს გადაუხდელობის შემთხვევაში, ორგანიზატორის მიერ შემოთავაზებული საშუალებით ბილეთს ვერ შეიძენს და ღონისძიებას ვერ დაესწრება. შესაბამისად, სააგენტოს გადაწყვეტილებით, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, მომხმარებელთა უფლებები აღადგინოს და თავისი სავაჭრო პოლიტიკა კანონის მოთხოვნებს შეუსაბამოს.
Wishlist-ის საქმე
2025-07-08
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ შპს „ონლაინ მოლის“ (ს/ნ: 404543561) (Wishlist) მიერ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა.
კერძოდ, საქმის გარემოებების შესწავლისა და შეფასების შედეგად დადასტურდა, მოვაჭრის მხრიდან - მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდების ძირითადი ვალდებულების დარღვევის ფაქტი. შესაბამისად, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, თავისი სავაჭრო პოლიტიკა კანონის შესაბამისი მუხლების მოთხოვნებს შეუსაბამოს
ამბაკო წიტაიშვილის საქმე
2025-07-07
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ ამბაკო წიტაიშვილის (პ/ნ 01024027827) მიერ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა.
კერძოდ, საქმის გარემოებების შესწავლისა და შეფასების შედეგად დადასტურდა, მოვაჭრის მხრიდან - მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდების ძირითადი ვალდებულებისა და ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისი საქონლის მიწოდების ვალდებულების დარღვევის ფაქტი. შესაბამისად, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, თავისი სავაჭრო პოლიტიკა კანონის შესაბამისი მუხლების მოთხოვნებს შეუსაბამოს
გაიანა მამედოვას საქმე
2025-07-07
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ გაიანა მამედოვას (პ/ნ 20501072100) მიერ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა.
კერძოდ, საქმის გარემოებების შესწავლისა და შეფასების შედეგად დადასტურდა, მოვაჭრის მხრიდან - მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდების ძირითადი ვალდებულებისა და ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისი საქონლის მიწოდების ვალდებულების დარღვევის ფაქტი. შესაბამისად, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, თავისი სავაჭრო პოლიტიკა კანონის შესაბამისი მუხლების მოთხოვნებს შეუსაბამოს
ფ/პ სურაჯ ნაბიევის საქმე
2025-07-03
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ ფ/პ სურაჯ ნაბიევის (პ/ნ: 20001059988) მიერ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევის ფაქტი დაადგინა.
კერძოდ, საქმის გარემოებების შესწავლისა და შეფასების შედეგად დადასტურდა მოვაჭრის მხრიდან - მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდების ძირითადი ვალდებულების დარღვევა. შესაბამისად, მოვაჭრეს დაევალა, ერთი თვის ვადაში, აღადგინოს მომხმარებელთა უფლებები და თავისი სავაჭრო პოლიტიკა შეუსაბამოს კანონის შესაბამისი მუხლების მოთხოვნებს.